Bruno Gagliasso 🐺⚡️🌳🌻 Ashley Tisdale adidas Football (Soccer) - instagram lists #feedolist

ashleytisdale

Hot girl summer made easy by @illuminatecosmetics. I use them every. damn. day. #ILLUMINATECOSMETICS

ashleytisdale

Had so much fun hosting and celebrating my best friend @samanthadroke baby shower this past weekend. Thanks @jenkellytisdale for the help! I can’t wait to meet this baby 👶🏼

ashleytisdale

It’s written in the stars.

ashleytisdale

Saging every damn space I walk into 👑

ashleytisdale

First live audience taping last night for #CarolsSecondAct. It felt so great to be in front of a audience again especially with this amazing cast.

adidasfootball

Rose from the street. 🌹⁣ Introducing the new 2019/20 @manchesterunited 3rd kit, tap to shop. 👆⁣ #DareToCreate⁣ ⁣ #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Thinking about what to Postmate for lunch... 🤔

ashleytisdale

Trying to keep my chill after @ziggystardustfrench eats my new slippers.

brunogagliasso

Wowww..... Impressionado com tanta beleza e arte!!!! Nova loja da @florensegabriel da minha amiga Camila está inaugurando hoje e vim aqui conferir! Amei esses objetos do @estudiomanus todos em argila ! Apaixonado! #arte

ashleytisdale

“I been dreamin' wide awake every night and day about you, baby”

brunogagliasso

Adivinha quem foi o primeiro a ler? Eu, eu mesmo! E o primeiro a recomendar? Eu, eu mesmo! Muito sucesso, Dão. Pra vc, pra você mesmo, pra sua selfie e pro livro que todo mundo tem que ler! Te amo meu amigo @pedrotourinho ❤👏🏿👏🏿👏🏿 Ps: A mãozinha contém um leve deboche!

adidasfootball

Write the next chapter.⁣ @ltorreira34 introduces the new 2019/20 @arsenal 3rd kit, exclusively available now through adidas and official club stores.⁣ #DareToCreate⁣ ⁣ #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

Ser pai transforma... Nossas almas pulsam juntas. Somos um, somos plural, somos um pelo outro e seguiremos sempre juntos, pois somos feitos de amor. ❤️🌻

ashleytisdale

Get ready to have some fun with us because we’re having a blast! #carolssecondact @cbstv COMING September 26th!! 📸: @sophyholland

ashleytisdale

Be aware of the energy you bring into this space.

ashleytisdale

Every woman needs a linen power suit.

brunogagliasso

Dia dos pais na @polowearoficial e eu to fazendo a festa! CORRAM q as roupas estão lindas. #paispolowear #ad #diadopapito

ashleytisdale

LA summers feed my soul.

brunogagliasso

Está chegando o dia de presentear o nosso “velho” e eu, ainda mais sortudo, tenho dois!!! Já garanti os presentes na Mash e tenho um código de desconto para você também não perder essa 😉 Só usar brunopai20 e você garante 20% off pra tornar a data ainda mais especial #diadospaismash @cuecasmash Ph: @jdequeker

brunogagliasso

Não importa a quantidade de tempo que você tem pra passar com o seu pai ou com seu filho, que sejam 5 minutos ou 5 horas, mas que seja intenso e de verdade. Uma campanha da Technos por mais tempo entre pessoas. #Technos #MeuTechnos @technosoficial #ad ph: @euthiagobruno

adidasfootball

Carve your legacy. @miralem_pjanic introduces the new 2019/20 @juventus 3rd kit, exclusively available now through adidas and official club stores. #DareToCreate

ashleytisdale

@loloestrinferx #ad For Boxed Warning and Patient Information within Full Product Information for Lo Loestrin® Fe (norethindrone acetate & ethinyl estradiol tablets, ethinyl estradiol tablets & ferrous fumarate tablets), see @loloestrinfepi .⁣⁣ .⁣ 𝐃𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐩𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐠𝐞𝐧? 𝐅𝐨𝐫 𝐞𝐱𝐚𝐦𝐩𝐥𝐞, 𝐋𝐨 𝐋𝐨𝐞𝐬𝐭𝐫𝐢𝐧® 𝐅𝐞, 𝐨𝐫 𝐋𝐨 𝐋𝐨 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭, 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐩𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐬𝐭 𝐝𝐚𝐢𝐥𝐲 𝐝𝐨𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐠𝐞𝐧 𝐚𝐯𝐚𝐢𝐥𝐚𝐛𝐥𝐞 (10 𝐦𝐢𝐜𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐬!). 𝐕𝐢𝐬𝐢𝐭 𝐋𝐨𝐋𝐨𝐞𝐬𝐭𝐫𝐢𝐧.𝐜𝐨𝐦 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚 𝐖𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐖𝐡𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐦𝐲 𝐨𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬.⁣ .⁣ Lo Loestrin® Fe is a prescription birth control pill used for the prevention of pregnancy. If you are moderately obese, discuss with your healthcare provider whether Lo Loestrin Fe is appropriate for you. ⁣⁣ .⁣⁣ There are serious risks with birth control pills, like Lo Loestrin Fe, including blood clots, stroke and heart attack, which can be fatal. Do not take Lo Loestrin Fe if you’ve had any of these conditions. Lo Loestrin Fe users should not smoke as smoking increases these risks, especially if you are over 35 years old. Do not take Lo Loestrin Fe if you have high blood pressure that medicine can’t control, certain cancers, liver disease, unexplained vaginal bleeding, are taking Hepatitis C drugs, or if you could be pregnant. The Pill does not protect against HIV or sexually transmitted diseases.⁣⁣ .⁣⁣ Lo Loestrin Fe is available by prescription only. ⁣⁣

ashleytisdale

I love this ( @wildestlovers). I felt like it was a sign scrolling through my ig lol. This week I’ve had a set back in grieving, I felt like I was doing so much better but then it catches up to you and I’m balling my eyes out. I miss you Maui, I miss saying your name all the time. My heart hurts today but hopefully in time it will get better.

ashleytisdale

The hair gods did it again! @anjabee and @kristin_ess keeping me fresh 💫

brunogagliasso

Depois de 20 anos e 4 filhos.... @gio_ewbank @thbdermatologia MT AMOR ❤️🌻🎤🎶 @sandyoficial & @junior_lima AMOMOD VCs! @sampaio_carol @micheldiamant nossa DUPLA! Obrigado!!!!!!!

ashleytisdale

Get ready to watch @patriciaheaton and this duo on #carolssecondact this fall on @cbstv September 26th right after MOM!!

ashleytisdale

Today’s look for TCA’s #carolssecondact HERE WE GO! Makeup: @makeupbyhaileyhoff Hair: @scottkinghair Styling: @elkin

ashleytisdale

🌤🌤

ashleytisdale

Woke up in all my Friends glory thanks to @potterybarn #friendsxpb #ad

ashleytisdale

⚡️⚡️Meet Ziggy ⚡️⚡️ Queen of Rock n roll! Our newest family member. There will never be another Maui but I’m glad my heart was open enough to give some love to a new dog, because every dog needs a home ❤️

adidasfootball

Leave them for dust. 💨 The new Hard Wired #X19+, tap to shop. #DareToCreate

ashleytisdale

@loloestrinferx #ad For Boxed Warning and Patient Information within Full Product Information for Lo Loestrin® Fe (norethindrone acetate & ethinyl estradiol tablets, ethinyl estradiol tablets & ferrous fumarate tablets), see @loloestrinfepi .⁣⁣⁣⁣ .⁣⁣⁣ 𝐈'𝐯𝐞 𝐣𝐨𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐀𝐥𝐥𝐞𝐫𝐠𝐚𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 ‘𝐖𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐖𝐡𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰’ 𝐜𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢𝐠𝐧, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐞𝐦𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞𝐤 𝐚𝐜𝐜𝐮𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡. 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐰𝐞’𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐞𝐩𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐋𝐨 𝐋𝐨𝐞𝐬𝐭𝐫𝐢𝐧® 𝐅𝐞, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 #1-𝐩𝐫𝐞𝐬𝐜𝐫𝐢𝐛𝐞𝐝 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐩𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐲 𝐎𝐁/𝐆𝐘𝐍𝐬.* 𝐕𝐢𝐬𝐢𝐭 𝐋𝐨𝐋𝐨𝐞𝐬𝐭𝐫𝐢𝐧.𝐜𝐨𝐦 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚 𝐖𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐖𝐡𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰𝐬!⁣⁣⁣ .⁣⁣⁣ Lo Loestrin® Fe is a prescription birth control pill used for the prevention of pregnancy. If you are moderately obese, discuss with your healthcare provider whether Lo Loestrin Fe is appropriate for you. ⁣⁣⁣⁣ .⁣⁣⁣⁣ There are serious risks with birth control pills, like Lo Loestrin Fe, including blood clots, stroke and heart attack, which can be fatal. Do not take Lo Loestrin Fe if you’ve had any of these conditions. Lo Loestrin Fe users should not smoke as smoking increases these risks, especially if you are over 35 years old. Do not take Lo Loestrin Fe if you have high blood pressure that medicine can’t control, certain cancers, liver disease, unexplained vaginal bleeding, are taking Hepatitis C drugs, or if you could be pregnant. The Pill does not protect against HIV or sexually transmitted diseases.⁣⁣⁣⁣ .⁣⁣⁣⁣ Lo Loestrin Fe is available by prescription only. ⁣⁣⁣⁣ .⁣⁣⁣ *IQVIATM. National Prescription Audit® - TRx/EUTRx Data: April 2018 - April 2019 (claim derived from the use of information under license from IQVIA, which expressly reserves all rights, including rights of copying, distribution, and republication).

adidasfootball

Own the future. @marcelotwelve introduces the new 2019/20 @realmadrid 3rd kit, exclusively available now through adidas and official club stores. #DareToCreate

ashleytisdale

When you wanna spend some 💵 but the store is closed

ashleytisdale

Wrap parties are fun 🎬 especially with this cast! #MerryHappyWhatever @netflix

Adidasfootball

Disrupt the norm.⁣ @moise_kean introduces the new 2019/20 @juventus Away kit, exclusively available now through adidas and official club stores.⁣ #DareToCreate⁣ ⁣ #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Twas the night before Christmas, when all through the house Not a creature was stirring, not even a mouse....... Last day on #MerryHappyWhatever 😭😭

Adidasfootball

Play flawless. 💎⁣ Tap to Shop: #COPA19⁣ #DareToCreate⁣ ⁣ #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Kayla it’s been real! Playing this character has been the most rewarding role yet for me. It’s been funny, dramatic and a emotional roller coaster. To be honest I was a little nervous if I could even do it, I’m so proud of myself and the work I’ve done. Grateful for this opportunity and gonna miss Kayla’s “fun” personality lol. Can’t wait for y’all to meet Kayla!! #MerryHappyWhatever @netflix

Adidasfootball

Be unstoppable.⁣ Introducing the new #NEMEZIZ 19+, exclusively available for pre-order now through adidas and select retail partners.⁣ #DareToCreate⁣ ⁣ #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Self care Sunday: Meditate ✔️ Read ✔️ Hike ✔️ Exfoliate ✔️ Look in the mirror and tell yourself how proud you are to be YOU! ✔️

ashleytisdale

Happy Saturday lovers 💕💕

Adidasfootball

Strike on instinct.⁣ Introducing the new #Predator 19+, exclusively available now for pre-order through adidas and select retail partners.⁣ #DareToCreate⁣ ⁣ #Football #Soccer #adidasFootball

Adidasfootball

Lion Tamers.⁣ @faf_algeria: African Champions 2019⁣ #DareToCreate⁣ ⁣ #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Thinking about making one of our bedrooms a meditation/ yoga room. Loving this inspo! Comment below ⬇️ on what else I need to put in this room 🧘🏼‍♀️

Adidasfootball

A new story begins. @mdeligt_: @juventus new number 4️⃣. #DareToCreate . Tap to Shop the new 2019/20 Home Jersey 👆 . #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Last table read for season 1 of #merryhappywhatever 😭 I can’t wait for you guys to see this show on @netflix. The cast and writers are everything! I haven’t been this fulfilled with a role in a really long time. Thank you @tuckercawley for giving me the opportunity to play Kayla and @kaplanaaron for continuously supporting me and casting me in all your shows 😊 I love these people!

ashleytisdale

#TBT to those T-ball days 🥎

Adidasfootball

Silver lining. Introducing the final chapter of #GLITCH19, the new re-direct pack is exclusively available now through the GLITCH app in: 🇬🇧, 🇩🇪 & 🇫🇷. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Time heals everything my deer

Adidasfootball

Feel the boost. Tap to Shop: #Predator #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

Adidasfootball

On tour. @arsenal's new 2019/20 Away kit lands in LA, tap to shop. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Step into your power. 👑

Adidasfootball

Silence their noise. Introducing the new 2019/20 @fcbayern Away kit, exclusively available now through adidas and official club stores. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

There is beauty in just being still.

ashleytisdale

These girls are there for me through everything and I am so grateful for them 💕

ashleytisdale

When Mercury goes retrograde... 🔮

adidasfootball

Homecoming. @dejesusoficial secures his first major 🏆 for his country. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Thanks for making my birthday so special this year baby. I love you. 📷: @eliastahan

brunogagliasso

Nelson Mandela ✊🏿🇿🇦📖📚 #africatrip

adidasfootball

One more step. @viviannemiedema leads the way. #DareToCreate . #FIFAWWC #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

Felicidade que não cabe em uma foto e cruza o oceano 🛫 Chegou a hora da Títi levar toda a família para conhecer a África!!! 🌍 Tô muito feliz por essa viagem, por estar com tanta gente que amo por perto e viver esse retorno com todos eles. Vai ser incrível!!! 😍 🌈 🌻 Muuuito obrigado ao pessoal da @latamairlines por tornar esse momento tão especial ainda mais lindo pra todos nós. O carinho de vocês nos fez sentir em casa! ♥️ #férias #viagememfamilia #somoslatam #amor

brunogagliasso

Partiu viagem! E @pharmatonbr vem comigo pra manter o pique. Bora? #ad 🎒✈️ #DesafioPharmaton ph @eutiagobruno

ashleytisdale

Happy 4th my loves 💥💥

brunogagliasso

Hoje eu combino @cocacola_br com hambúrguer e batata frita pq to merecendo 😜 🍔 🍟 ☺ Você combinou sua Coca-Cola com o que? Conta pra mim! #MelhorJuntos #VivaMaisRetornável #ad

brunogagliasso

Eu sei que um pessoal por aí já tava tentando entender o que ia acontecer com esse unicórnio lindão que andou aparecendo nos stories kkkk.... Ele faz parte do Unicórnios do Bem e foi mandado pra mim pra que eu mandasse ver e soltasse a minha criatividade, customizando da forma que achasse mais legal... Mas ele logo vai embora. Será leiloado em uma iniciativa linda, onde toda a verba é revertida para a manutenção do Hospital do Amor, em Barretos e vai ajudar muitas e muitas crianças portadoras de câncer. Tenho muito orgulho de fazer parte disso e de poder ajudar de alguma forma. Agora eu quero a ajuda de vocês: que nome vocês acham que tem a cara dele? Contem as suas ideias pra mim aqui nos comentários! 🙌🏿 Obrigado, @unicorniosdobemmaior ❤🦄🌈✨ps: Arte coletiva/☝🏽 @emiliodantas @fabiulaa ph: @joaovicente27

brunogagliasso

A correria dos dias faz a gente ficar, assim, meio bobo, né? Não pude estar com você ontem, no @miaw.brasil, mas fiquei daqui babando! Meu amor, parabéns por tudo! Pela indicação, pelas premiações, pelo prêmio do ano passado... Tudo isso o seu canal trouxe pra você em apenas 2 anos e eu sei que tudo é feito com muita dedicação! O @gioh_oficial é FODA!!!! 👏🏿🏅 Sei o quanto você corre, trabalha, se dedica pra sempre entregar o melhor! Você merece, meu amor! ❤🌻🌈

ashleytisdale

Who’s ready for the 4th??! I AM 🙋🏼‍♀️ (In celebration of @kristin_ess birthday today I wanted to post one of my favorite hair color she did, Blessed by @kristin_ess)

adidasfootball

Seeing double. @roberto_firmino & @dejesusoficial #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

This is Home. The new 2019/20 @arsenal Home kit, tap to shop.👆 #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

Era pra eu ter postado essa foto, mas a @gio_ewbank foi mais rápida 🤷🏻‍♂ Segue aí uma dica para a vida a dois: se a foto é boa, poste antes de mostrar pro seu amor 😬❤️ ps: Eu que fiz! (a foto, claro)

ashleytisdale

Any challenge in life is a lesson that is meant to make you stronger and a better person. May we stand up and release the mental aspect of it, fully accept it and know that in the end it’s all for the good.

brunogagliasso

Neguei uma bola pro Lobo e ele me responde assim… Tô sem moral nenhuma 😂🐶 @caovoces 🎾 BOM DOMINGO!

ashleytisdale

It’s the mornings I miss you the most 💔

brunogagliasso

Te acompanhando..... #festajunina #minhacaipira #títiseminstagram ❤️🌻

ashleytisdale

Yes I got to see the first two episodes of @strangerthingstv and yes it’s even better than last season. @netflix Hair: @claytonhawkins Styling: @elkin Makeup: Me using @illuminatecosmetics

adidasfootball

Le Grand Match. @lindseyhoran10 and @kady944 prepare to make history. #DareToCreate . #FIFAWWC #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

Trying to plan a Lil vaca after we wrap and before I start my new series. To reflect + renew. But I don’t know where to go! Any suggestions? Comment below 👇🏼

brunogagliasso

Esse é O CARA!!! Brilhante em tudo que se dedica. Tenho um orgulho gigante desse companheiro na vida e na arte. Salve, Wagner Moura!!! Feliz aniversário, irmão!! Não tem bolo, mas já trouxe aqui o cafezinho pra nós ☕ #43 #wagnerseminstagram

brunogagliasso

Sempre falo pra vocês que eu sou um arquiteto frustrado kkkkkk esse amor todo pelo design vem de longe e nessa eu conheci muita gente talentosa, verdadeiros mestres! @dudaportoarquitetura e @fernandomendesdesigner são uns desses caras que sempre me inspiraram. Quando fizeram a vitrine em homenagem ao Sergio Rodrigues, aí eu pireeeei!!! Que trabalho @waydesignmoveis!!! Os itens do acervo do Instituto Sergio Rodrigues, peças lá da década de 50... Uma viagem no tempo! Grandes! 👏🏿👏🏿👏🏿

adidasfootball

"It's an incredible feeling. To score a goal in a World Cup." - @ellsbells89 Ellen White becomes 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 top goal scorer in #FIFAWWC history. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

#TBT to my girl @kimhidalgo + @brantdaugherty wedding. Surrounded by Love 💕

brunogagliasso

Era pra ser eu, mas to achando que é o @otaviano 🤔 #dollify

ashleytisdale

Mama and Maui 💗

brunogagliasso

Meu SOL @gio_ewbank ☀️ Roubada do set campanha @newbeach_oficial por @gil_inoue ps: Gil, como eu sei q a sua foto vai ficar um trilhão de vezes melhor, postei logo! Kkkkkkk.....

brunogagliasso

Fui acompanhar a esposa no trabalho me achei FOTÓGRAFO! Só achei.... kkkkkkk.... Ainda bem q vcs existem @gil_inoue @gustavozylbersztajn @tavinhocosta @jdequeker @neuronha @andrenicolau @elvisnm

brunogagliasso

Admiro e respeito toda a imensidão do que é nosso e por isso precisamos CUIDAR.💚🌎

ashleytisdale

Thanks @drag_ink ❤️ Now Maui is always with us.

brunogagliasso

A meia maratona foi foda!!! 🏃 🏃🏼‍♀ 🏃 21km de corrida, suor e realização. Já to no pique pras próximas!!! Em julho, no Jalapão. E em agosto o circuito vai ser no meu lugar favorito de todo o mundo: Noronha!!! Tamo chegando Sr. Rêne 🌊 E aí?! Bora correr também? @olympikus

brunogagliasso

Beija flor... trouxe AMOR... e foi embora... 🙏🏿🌻❤️

ashleytisdale

Love is all you need 💕

adidasFootball

Tricolore. 🇫🇷 Introducing the Tricolore 19, the Official Match Ball of the FIFA Women’s World Cup France 2019™ knockout phase. #DareToCreate . #FIFAWWC #Football #Soccer #adidasFootball

ashleytisdale

ashleytisdale

Thank you @anjabee and @anhcotran for killing it on my sisters hair!! She’s over the moon with her new extensions!! @jenkellytisdale

brunogagliasso

De volta aos trabalhos e agora na versão mais vitaminado do que nunca!Focado na meia maratona do Rio!☝🏽 É claro que @pharmatonbr foi na minha mochila 🎒 e eu voltei com ainda mais disposição e vontade de realizar mil coisas. 👊🏿👊🏿👊🏿 Quer esse aliado na sua rotina também? Aproveita que tá rolando o #DesafioPharmaton !!!!!!! Experimente e se você não gostar, pode pedir o seu dinheiro de volta... Mas eu aposto que você vai virar tão fã quanto eu! 😉 #ad

brunogagliasso

Bom papo, boa comida, bom vinho, amigos, arquitetura e arte. Foi incrível o papo na @desconexodesign !!! já quero voltar @pabloguterres @valmirlins @danillobandeiraa

brunogagliasso

Agradecer à vida. Agradecer aos encontros. Agradecer pelas conquistas. Agradecer às dificuldades, que apesar de tudo, nos fortalecem. Agradecer por cada momento. 🙏🏿❤🌻 PS: Adivinhem quem fez essa foto? EU☝🏽ou @cabelo888 ? Kkkkkkk...... #noronhameuamor #noronhaeuamoeucuido ☀️

ashleytisdale

I know we don’t have a human baby yet, but we do have a FUR baby. Yesterday was a really hard day, my little Maui was really sick and I had to put on a brave face and be in the moment for my best friend @kimhidalgo wedding. Knowing my husband was just gonna stay at the hospital all day even just to see her a couple times every couple hours made me feel at ease. The scariest part was not knowing what was wrong (not being home) and that it came on fast, @cmfrench you comfort me in those moments and make me feel less scared. Thanks for loving Maui as much as I do and being the BEST dog dad out there!! (Maui is doing a lot better thanks to the care of the DRs @sagecenters) #happyfathersday

ashleytisdale

Happy Father’s Day daddy!!! Thanks for being there for me and supporting me in all the houses I want to buy lol You’re the best contractor, even though we might not agree on stuff, we’re a great team! Also thanks for the discounts 😝 (but seriously, thanks for always providing for our family, you inspire me all the time!)

brunogagliasso

Eu e meu afilhado, meu afilhado e eu em Noronha (quero voltaaaaar)🦈 🦷 #Bentoseminstagram #bentobolado #bentinho #noronha #fernandodenoronha #noronhaeuamoeucuido #bentoedindo

adidasfootball

Records are meant to be broken. @viviannemiedema: 2⃣2⃣ years old & 🇳🇱 top goal scorer. #DareToCreate . #FIFAWWC #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

Essa semana a @ParisFilmes apresentou @marighella_ofilme e outras produções para os exibidores e a recepção foi incrível! 🤩 #Marighella é um filmaço de ação, de política e da história do Nosso país. Dia 20 de novembro, data histórica e simbólica, é também a data escolhida para nossa estreia nos cinemas de todo o País. Um filme necessário, impactante e que propõe uma discussão fundamental para o Brasil. Salvem a data e bora pro cinema!!! ✊🏿🎥🇧🇷 Orgulho gigante de fazer parte desse projeto! #Marighella vem aí!!! #20deNovembro #Estreia #CinemaNacional ✊🏿🎥🇧🇷

adidasfootball

Bring the heat. @dejesusoficial in #X19. #DareToCreate . Tap to Shop: #X19 👆 . #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

Tchau, Noronha 👋🏻 Vou deixar meu coração aqui e volto logo logo pra buscar!!!! ❤️🙏🏿📸 @rsantanna PS: Fábrica de Biscoito Noronha?! 🍪 😂

brunogagliasso

Quando Titi e Bento se encontram, eu gosto observar a amizade deles. Dentro do universo e das brincadeiras deles, nós adultos temos muuuuito a aprender. Por exemplo: quando algo não está bom, um logo fala pro outro. Não tem isso de depois. E tudo se resolve. E assim eles nos ensinam também a não ficar remoendo os sentimentos ruins. Quando eles se divertem, viram gigantes. Vivem o agora, o momento, o prazer de estar um com o outro. E não precisam de muita coisa pra fazer o dia ficar mais bonito. Às vezes só uma palavrinha já dispara uma tarde inteira de risadas intermináveis. Cada gesto, cada momento de cumplicidade entre eles, cada fim do dia cansados de tanto brincar é uma aula sobre a vida para nós adultos. Ah, Bento e Titi! Se vocês soubessem o quanto me ensinam... Quando eu crescer, quero ser igual a vocês 😊 #Chissomoseminstagram #bentoseminstagram #noronha #amizade #dindo #papito 🌧

brunogagliasso

Só agradecer.... OBRIGADO meu Deus, por tudo. ❤️🙏🏿

brunogagliasso

Feliz porque estou com você. Feliz por quem sou com você. Feliz porque a gente se entende no olhar. Feliz por ser seu namorado. Seu amigo. Seu cúmplice. Seu marido. SEU! 💖 Você é minha força e seguiremos fortes, unidos, apaixonados. Sempre! Te amo e a cada novo dia te amo mais. Feliz dia dos namorados, @gio_ewbank! #cadadiadosnamoradosumafotoparacomemorar ❤️🌻 #10 #10anos10fotos #10Xnamorados

brunogagliasso

❤🌻✨🌈 @gio_ewbank

brunogagliasso

Segunda mt cansativa em Noronha! ph: @rsantanna

brunogagliasso

No dia dos namorados eu fico assim... caidinho por ela! A @gio_ewbank se faz de durona mas se derrete toda... Quando eu fico só de @cuecasmash então.... ui!!!!!! ❤️✌🏿#ad #elaMASHcomigo kkkkkkkk........ Ph: @andrenicolau

brunogagliasso

No #diamundialdooceano foi só AMOR e Paz no mar de Noronha! @maurolemos @tiwmendonca #enzo 🛶 @noronhacanoeclube

brunogagliasso

O melhor lugar do mundo para começar esse projeto incrível de mobilidade sustentável tinha que ser aqui, em Fernando de Noronha! 🏝 A @renaultbrasil tá com a gente nesse trabalho muito legal, trazendo pra cá os carros elétricos. Estamos juntos pra acabar com a emissão de gases poluentes e o uso de combustíveis fósseis aqui na Ilha. O futuro é agora, meus amigos! 🌎💚 #NoronheZe #RenaultZoe #RenaultTwizy #RenaultKangoo #theeletriclife

brunogagliasso

Aproveite o tempo. Crie momentos. Viva mais com quem você ama. Essa é a proposta da @technosoficial neste #DiaDosNamorados! 💖 ✌🏿ph: @euthiagobruno

brunogagliasso

❤🌻🌈 #Repost @gio_ewbank ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ • • • Existe AMOR em SP ❤ @brunogagliasso #títiseminstagram #amor #família

adidasfootball

The world awaits. @wendie_renard is ready to make her mark. #DareToCreate . #FifaWWC #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

Imagina só que lindo eu com uma cozinha dessas!?! 😆🤪😙😱 @florenseded #casacor #arquitetofrustrado

adidasfootball

Demand glory. Introducing the new 2019/20 @realmadrid Home kit, exclusively available now through adidas and official club stores. #DareToCreate . Find out more: www.adidas.com/Real_Madrid . #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

Mais essência e menos excessos!!! Foi com essa ideia que me encantei pelo trabalho do Duda Porto e criamos nossa parceria. Aqui na @casacor_oficial vocês podem conferir um pouco da arte e do talento do @dudaportoarquitetura e a turma da LITE. Parabéns pro trabalho!!! 👏🏿👏🏿👏🏿

brunogagliasso

E os meus parceiros da @johnniewalkerbrasil não param de inovar! Os caras criaram uma promoção inédita: na compra de um drink Red Highball, você ganha um canudo de cobre exclusivo da ação e concorre a milhares de prêmios. Entre eles, uma viagem com mais três amigos para a Escócia! Essa novidade está valendo pelos próximos meses em mais de mil bares por todo o Brasil. Nesse link você pode encontrar o bar mais perto de você: https://www.canudopremiadoredhighball.com.br/ Consulte o regulamento e boa sorte!🤞🏿😆 #keepwalking #redisthenew #ad Aprecie com Moderação. Não compartilhe com menores de 18 anos.

brunogagliasso

DIA DOS NAMORADOS na 🎁 @polowearoficial coleção Nova! #ad

brunogagliasso

Há quem diga que o meio ambiente só existe quando tem muito verde... há quem diga que meio-ambiente é o mar, a água, o ar, o cerrado... E também há quem diga que o meio ambiente é absolutamente tudo, inclusive nós. Fazemos parte desse todo tanto quanto a menor das plantas ou a maior das árvores. Isso aqui é nosso, a nossa casa. Precisamos cuidar! 💚🌎🌱 #DiaMundialDoMeioAmbiente

brunogagliasso

Me amarro em viajar e pra quem acha que tem lugar do mapa que tá fora do alcance, aqui vai a dica do @123milhas. No site tem voos com descontão a qualquer hora do dia o da noite que podem chegar a até metade do valor cobrado nos sites oficiais das cias aéreas. A 123 Milhas funciona também como um comparativo de preços, a cada pesquisa realizada você consegue ver exatamente a companhia aérea com melhor preço do momento para o trecho e as datas escolhidas. Eu e minha família só vamos de 123. #brunogagliasso #123milhas #fuide123milhas #viagem #dicadeviagem #viajenaviagem #passagemaerea #passagemaereabarata #passagemaviao #ad

adidasfootball

Unlock agility on the ultimate stage. @roberto_firmino: The #NEMEZIZ #DareToCreate . #UCLFinal #Football #Soccer #adidasFootball

brunogagliasso

A imensidão do deserto faz a gente se sentir tão pequenininho... Daí lembrei que tenho 1,70m, sou pequenininho em qualquer lugar do mundo... 🤷‍♂ 🌵🇴🇲🐪 #chegueiomã #férias #deserto @sixsenseszighybay @theglobalnomadsbr

brunogagliasso

Te amo mais que ontem, mas nem tanto quanto amanhã. Com vc tudo fica ainda mais lindo...🧡🧡🧡💥 @gio_ewbank

brunogagliasso

Beijinho, beijinho..... shallow now! ❤️✌🏿 #férias #maldivas @theglobalnomadsbr @sixsenseslaamu 🇲🇻

brunogagliasso

Até o arco-íris apareceu pra ver a beleza dela... 😍🌈💙 @gio_ewbank #ferias #maldivas 🇲🇻 Boa Noite Brasil...

adidasfootball

Introducing the new @manchesterunited 2019/20 Home kit, exclusively available now through adidas.com and official club stores. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasFootball

Fast. Introducing the new #X19+, exclusively available now through adidas and select retail partners. #DareToCreate . Tap to Shop 👆 . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasFootball

Here's to the future. @afcajax proudly introduce their new 2019/20 Home kit, exclusively available now through adidas.com and official club stores. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasFootball

Miracle man. @lucasmoura7 #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasFootball

Defy expectations. @gwijnaldum makes his mark on the @championsleague stage. #DareToCreate . Tap to Shop: #X18 👆 . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasFootball

Fearless. Introducing the new #Predator 19+, exclusively available now through adidas and select retail partners. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasFootball

A revolution in agility. Introducing the new #NEMEZIZ 19+, exclusively available through adidas and select retail partners May 7. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Straight 8 @juventus. 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Son is shining. @hm_son7 #DareToCreate

adidasfootball

Soar like an eagle. Remember the name: @joaofelix79. ⚽️⚽️⚽️ #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Rise above. Remember the name: @moise_kean. #DareToCreate

adidasfootball

Pure control. Introducing the new Virtuso #Predator, available now through adidas.com and select retail partners. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Creators only. Introducing the new Virtuso #COPA19, available now through adidas and select retail partners. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

#Predator Sneaker feat. @paulpogba & @asapferg. Exclusively available now through adidas.com and select retail partners. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

@Flamengo flair. Introducing the new 2019 Home kit, exclusively available through adidas and select retailer partners March 23. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Pride of a nation. Introducing the new 2019 Home kits for: 🇦🇷: @afaseleccion 🇨🇴: @fcfseleccioncol 🇲🇽: @miseleccionmx Exclusively available now through adidas.com or one of our stores. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

MagIsco returns. #DareToCreate . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Stars & stripes. Introducing the new 2019 @MLS kits, reimagined by the next generation of creators in LA. #DareToCreate . See more on adidas.com/Football or visit one of our stores. . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Guess who's back? #DareToCreate . @zidane @realmadrid . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

Equal pay for equal play. . #FIFAWWC #WorldCup

adidasfootball

Ready for France. Introducing the new 2019 #FIFAWWC Home jerseys: 🇩🇪: @dfb_frauenteam 🇪🇸: @sefutbolfem 🇸🇪: @swewnt #DareToCreate . See more at adidas.com/fifa_world_cup_women or visit one of our stores. . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasfootball

From one generation of #Predator to the next. @davidbeckham & @zidane celebrate 25 Years of Predator, exclusively available now through adidas and select retail partners. #LimitedCollection . See more at adidas.com/football-limited_collection or visit one of our stores. . #Football #Soccer #adidasFootball

adidasFootball

A picture says 1000 words. This is @leomessi. #DareToCreate . See more at adidas.com/Football or visit one of our stores. . #Football #Soccer #adidasFootball